پذیرش و نوبت دهی

جلسات درمانی

ویزیت مراجعین در هر جلسه ۴۰ دقیقه ای توسط درمانگر ویژه ی مراجع و به صورت انفرادی انجام می شود، در این مرکز درمانگر مستقیما و مستقلا با بیمار همراهی کرده و جلسات درمانی را هدایت می کند و در پایان هر جلسه ۵ دقیقه مشاوره لازم را با خانواده انجام می دهد.

اولین جلسه

در اولین جلسه مراجع مورد ارزیابی قرار گرفته و فرم های ارزیابی استاندارد شده متناسب با مشکل مراجعه کننده تکمیل می گردد تا راهنمای مناسبی برای بررسی میزان پیشرقت بیمار در جلسات ارزیابی بعدی باشد که هر ۳ ماه یکبار برای بیمار انجام می شود.

ویزیت اولیه

پیش از مراجعه حتما باید به صورت تلفنی یا حضوری نوبت رزرو شود و در زمان مشخص شده مراجعه نمایید. پس از مراجعه، ویزیت اولیه توسط مسئول مرکز صورت می گیرد و ضمن تشکیل پرونده در این جلسه تعداد جلسات لازم برای مراجعه ی هفتگی تعیین می شود.

سوالات متداول

روزها و ساعات کاری مرکز به چه صورت است ؟

ساعات کاری مرکز از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۰:۳۰ شب بصورت یکسره  فقط در تعطیلات رسمی تعطیل خواهد بود.

روال ویزیت در مرکز چگونه است ؟

به شما در ابتدا با وقت قبلی که از منشی می گیرید وقت ارزیابی داده می شود (دقت نمایید بدون وقت قبلی امکان ویزیت کودک شما وجود ندارد) در بخش کاردرمانی، آموزش ذهنی و یکپارچگی حسی ( S.I ) جلسه اول توسط مسئول کلینیک ارزیابی انجام می شود و اینکه آیا کودک شما به توانبخشی نیاز دارد یا خیر و تعداد جلسات مورد نیاز و درمانگران و بخش مورد نیاز مشخص می شود و بعد از آن جلسات درمان مشخص شده و طبق زمان و روزهای هماهنگ شده با منشی به مرکز مراجعه خواهید داشت .

در اولین مراجعه (روز ارزیابی) چه چیزهایی باید همراه داشته باشیم؟

در روز ارزیابی باید برگه ارجاع پزشک به مرکز (در صورت داشتن) ، همچنین کلیه مدارک پزشکی بیمار که مرتبط با بیماری اوست و وسایل شخصی مورد نیاز بیمار را به همراه داشته باشید.

رزرو نوبت ویزیت بعد از ارزیابی اولیه در مرکز به چه صورت است؟

بعد از ارزیابی اولیه و مشخص شدن تعداد جلسات درمان در هفته، پذیرش در ابتدا بصورت هفتگی به شما نوبت دهی می کند، بعد از چندین جلسه مراجعه منظم به مرکز، بعد از هماهنگی با شما نوبتها برای بیماران بصورت فصلی رزرو خواهد شد، لذا امکان جابجایی نوبتها در هر زمان از جانب مرکز خواهد بود که قبل از آن با شما هماهنگ خواهد شد. (لازم به ذکر است جابجایی نوبتها صرفاً جهت وقت دهی بهتر به کلیه بیماران خواهد بود)

آیا برای درمان در کلینیک کاردرمانی اوج می توان از خدمات بیمه استفاده کرد؟

کلینیک کاردرمانی اوج کاملاً خصوصی است و با بیمه طرف قرار داد نمی باشد، در صورتیکه بیمه شما هزینه خدمات کاردرمانی را پوشش دهد، می توان برای شما گواهی صادر کرد تا بتوانید هزینه های درمانتان را از بیمه دریافت کنید.

 

 

پرسش آنلاین و مشاوره تلفنی

جهت گرفتن مشاوره و راهنمایی می توانید هر روز از ساعت ۹ الی ۲۰ با شماره تلفن ۴۴۶۷۳۲۸۸-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید. یا از طریق فرم زیر سوال خود را ارسال نمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم

    نام شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    موضوع

    پیام شما

    شما می توانید هر گونه سوالات خود را از طریق فرم زیر با ما درمیان بگذارید ، مطمئن باشید در اولین فرصت درخواست شما مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت